loading...

تفريحي و سرگرمي

مطالب خواندني

بازدید : 5
پنجشنبه 2 فروردين 1403 زمان : 14:03

آیا بدنبال شرکت معتبر، با دانش و با تجربه برای طراحی سایت در تبریز هستید؟ شما میتوانید از خدمات حرفه ای تک دیزاین بهره مند شوید. ابتدا توضیح مختصر در مورد شهر تبریز میدهیم سپس بطور کامل خدمات گروه تک دیزاین را برای شما شرح می دهیم.

شهر تبریز

تبریز شهر پرجمعیت در شمال غربی ایران است که یکی از پایتخت های تاریخی ایران و مرکز فعلی استان آذربایجان شرقی است. تبریز ششمین شهر پرجمعیت در ایران است. تبریز یک شهر تابستانی محسوب می شود که در تابستان مسافران و توریست های زیادی از جاذبه های گردشگری این شهر دیدن می کنند.
تبریز شهر توریستی نمونه سال 2018 توسط سازمان همکاری اسلامی انتخاب و معرفی شده بود.

در چند سال اخیر نیز با رشد وب سایت ها و دیجیتال مارکتینگ، فعالان اقتصادی تبریز همواره در تلاش بودند تا خدمات خود با استفاده از فناوری و تکنولوژی های روز در اختیار هم میهنان عزیز خود قرار دهند.

درباره گروه

گروه برنامه نویسی تک دیزاین (طراحی سایت تبریز) نیز با افتخار در شهر تبریز مستقر است و برنامه نویسی و طراحی سایت در تبریز یکی از خدمات این گروه در شهر اولین ها میباشد. تک دیزاین با داشتن تیمی از مهندسان با دانش و تجربه بالا در تبریز که تلفیقی از تجربه و دانش بروز را دارا میباشند و همواره در تلاش هستند تا بهترین خدمات را با استفاده از تکنولوژی و متدهای بروز برنامه نویسی، در اختیار فعالان اقتصادی در تبریز قرار دهند.

مرکز طراحی سایت در تبریز (تک دیزاین) با سابقه بیش از 14 سال که از سال 1388 در طراحی و راه اندازی انواع وب سایت ها بصورت مستمر فعال میباشد و در طی این سال ها تجربه های زیادی را در زمینه طراحی سایت در تبریز کسب نموده است که از این تجارب ارزشمند در طراحی و پشتیبانی وب سایت شما استفاده میکنیم.

خدمات طراحی سایت در تبریز

طراحی و برنامه نویسی یکی از خدمات گروه برنامه نویسی تک دیزاین است که همواره از ابتدا تا انتها در کنار مشتریان محترم میباشد تا بهترین نتیجه را از داشتن یک وب سایت حرفه ای کسب نمایند. گروه برنامه نویسی تک دیزاین طراحی و راه اندازی وب سایت های شرکتی ، فروشگاهی ، شخصی ، آموزشگاهی ، پورتال خبری و سایر وب سایت ها را به بهترین شکل ممکن در تبریز انجام میدهد.

به طور کلی: طراحی سایت شرکتی در تبریز، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تبریز، طراحی سایت شخصی در تبریز، طراحی سایت معرفی در تبریز، طراحی سایت املاک در تبریز، طراحی سایت آموزشگاه تخصصی در تبریز، طراحی سایت مدارس در تبریز، طراحی سایت آتلیه عکاسی در تبریز و …

اگر شما هم وب سایتی دارید که از بروزرسانی آن خسته شده اید و یا طراحی وب سایت شما را افراد غیرحرفه ای انجام داده اند و از آن ناراضی هستید، با ما تماس بگیرید. ما وب سایت شما را با دانش و تجاربی که در طول این سال ها اندوخته ایم و با استفاده از بهترین راهکارها، به شعبه همیشه آنلاین شما تبدیل خواهیم کرد.

علاوه بر طراحی سایت در تبریز ، ما خدماتی همچون پشتیبانی و تولید محتوا تخصصی وب سایت ، مشاوره تبلیغات آنلاین ، دیجیتال مارکتینک و سئو سایت در تبریز، برنامه نویسی اپلیکیشن های موبایلی و برنامه های دسکتاپ (کامپیوتر) و … را برای مشتریان محترم انجام میدهیم.

بازدید : 32
شنبه 25 آذر 1402 زمان : 12:51

وحید شمسایی بدی حضور سه مربی ایرانی در گروه D را حذف یکی از آنها در پایان دور گروهی دانست.

به گزارش فوتسال 40، جام ملت های فوتسال آسیا 2024 دقایقی پیش در کوالالامپور قرعه کشی شد. تیم ملی فوتسال ایران بر اساس این قرعه کشی با تیم های عراق، افغانستان و بحرین همگروه شد.

مهمترین نکته گروه چهارم رقابت ها، حضور سه مربی ایرانی روی نیمکت چهار تیم حاضر در این گروه است. علاوه بر وحید شمسایی که هدایت تیم ملی را به عهده دارد، محمد ناظم الشریعه و مجید مرتضایی دیگر مربیان ایرانی حاضر در این گروه هستند.

شمسایی که در حین اعلام نتایج قرعه کشی در تمرین تیم ملی حضور داشت و در پایان تمرین به خبرنگار ما گفت:

گروه بندی مسابقات ساعتی پیش مشخص شد و با دو تیم از حوزه خلیج فارس و یک تیم از کشورهای همسایه همگروه شدیم.

او در مورد ارزیابی اش از حریفان ایران گفت:

از افغانستان شروع می کنم که دوست عزیزم مجید مرتضایی هدایت آن را بر عهده دارد و طی این چند سال فوتسال آنها را کاملا متحول کرده است. این را می توان از ارتقای رنکینگ افغانستان طی این چند سال اخیر متوجه شد.

به عقیده شمسایی تیم های گروه D همگی حریفان خوبی به شمار می روند:

کویت و محمد ناظم الشریعه حریف بعدی ما هستند. کویت سابقه حضور در جام جهانی را دارد و سابقه و افتخارات ناظم الشریعه هم برای همه مشخص است. بحرین هم مربی برزیلی دارد و حریف خوبی به حساب می آید.

سرمربی تیم ملی با ابراز تاسف از عاقبت همگروهی سه ایرانی در جام ملت ها گفت:

تنها بدی گروه مان این است که از بین سه مربی ایرانی باید یکی در پایان دور گروهی حذف شود. هر کس تلاش بیشتری انجام دهد موفق تر خواهد بود. ما نباید کاری به قرعه داشته باشیم ولی پله به پله می رویم جلو و انشالله موفق خواهیم شد. اما قطعا حضور سه مربی ایرانی جذابیت های گروه D را دو چندان خواهد کرد.

بازدید : 32
جمعه 8 مرداد 1400 زمان : 12:15

هدست جدید شیائومی با نام هایلو W1 به تازگی به بازار های جهانی راه یافته و به نظر حرف های زیادی برای گفتن دارد. بازار ایرباد روز به روز داغ تر شده و رقابت بین سازندگان مختلف شدید تر شده است. به واسطه ی افزایش تولید کنندگان هندزفری های بلوتوثی کیفیت این ایرباد ها نیز بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. به طوری که حالا می توان گفت که در هر بازه ی قیمتی ممکن با ایرباد های با کیفیتی مواجه هستیم. ایرباد جدید هایلو W1 نیز علاوه بر طراحی ظاهری بسیار شکیل خود کیفیت و شفافیت صدای منحصر به فردی را ارائه میدهد. در ادامه برای بررسی بیشتر این محصول جدید با دیجی بروز همراه باشید.

طراحی ظاهری

کیس شارژر به کار رفته برای هندزفری هایلو W1 تفاوت بسیار زیادی با محصولات ابتدایی این کمپانی مانند هندزفری GT1 Plus و Haylou GT3 و یا GT3 Plus ندارد. کیس شارژر سرمه ای رنگ هایلو W1 حالت بیضی شکل داشته و از جنس پلاستیک ساخته شده است. این کیس دارای سه چراغ جداگانه LED می باشد که میزان شارژ دستگاه را نشان می دهد. یک درگاه تایپ-C نیز به منظور شارژ کیس تعبیه شده و خبری هم از شارژ بدون سیم کیس نیست.

هدست هایلو W1 دارای طراحی ظاهری بسیار زیبا به همراه رنگ سرمه ای متالیک بسیار جذاب است. بدنه ی خارجی هدفون حالت براق داشته و رنگ متالیک به کار رفته در معرض نور آفتاب جلوه ی بسیار درخشان و زیبایی به خود می گیرد. در قسمت بالایی هدفون بک چراغ LED قرار گرفته و در قسمت پایینی نیز نام برند هایلو حک شده است. قسمت سلیکونی هدفون به صورت بیضی شکل طراحی شده و جای گیری آن در داخل گوش کاربر به راحتی صورت می گیرد. بدنه ی هدفون نیز جنس بسیار نرمی داشته و حساسیت خاصی را بر روی پوست ایجاد نمی کند. همچنین این هدفون دارای گواهینامه ی IPX4 می باشد. که به معنای مقاومت آن در برابر آب باران و تعریق پوست است.

باتری هندزفری هایلو W1

خوشبختانه قدرت و تاب آوری باتری در هدفون هایلو w1 نسبت به مدل های قبلی پیشرفت چشم گیری داشته است. هدفون بیسیم هایلو W1 با یک بار شارژ قابلیت 6 ساعت پخش مداوم آهنگ و یا مکالمه را در اختیار کاربر قرار می دهد. این میزان پشتیبانی به نظر برای یک روز شلوغ کاری بسیار مناسب باشد. کیس شارژر هدفون نیز می تواند چهار بار شارژ کامل هدفون را از صفر تا 100 درصد انجام دهد. مدت زمان شارژ هدفون ها 2 ساعت و مدت زمان شارژ خود کیس نیز چیزی حدود سه ساعت را لازم دارد.

کیفیت صدا هندزفری Haylou W1

به لطف تکنولوژی درایور های آرمیچر متعادل ساخت شرکت Knowles، نباید هیچ نگرانی بابت کیفیت صدای خروجی از این هدفون بیسیم را داشته باشیم. کیفیت صدای خروجی در هدفون بیسیم هندزفری هایلو W1، به خصوص در صدا های بلند بسیار با بالا است. تفکیک صدا در این هدفون به طرز شگفت انگیزی عالی است. به خصوص در موسیقی هایی که دارای ساز های مختلف و جزئیات پیچیده هستند، تفکیک جزئیات بسیار لذت بخش است. شفافیت صدای خروجی نیز مثال زدنی است و می توان گفت در این بازه ی قیمتی بی رقیب است.

تجربه ی بازی با استفاده از این ایرباد نیز بسیار لذت بخش است. به لطف چیپست QCC3040 ساخت کوالاکام تاخیر و یا لگ خاصی در صدا های مختلف مانند صدا پای حریف و یا صدای شلیک گلوله شنیده نمی شود. همچنین این هدفون برچسب تکنولوژی aptX را بر روی خود می بیند که به معنای انتقال سریع تر، و بسیار با کیفیت تر صدا از گوشی هوشمند شما به هدست هایلو W1 می باشد.

به طور خلاصه صدای خروجی از ایرباد هایلو W1 بسیار شفاف و تمیز است. آهنگ صدای خروجی از هدست Haylou W1 گرم و صداهای تولیدی در فرکانس پایین کمی بم به گوش می رسد. در نتیجه این هدفون گزینه ی بسیار مناسبی برای گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم می باشد.

اتصالات خارجی هدفون بیسیم هایلو W1

هدفون بیسیم Haylou W1 از بلوتوث نسخه ی 5.2 پشتیبانی می کند. که در حقیقت جدید ترین نسخه ی بولوتوث می باشد. به لطف پشتیبانی از بولوتوث 5.2، هایلو W1 قابلیت اتصال به گوشی هوشمند و یا هر گجت دیگری را در فاصله ی 8 الی 9 متری دارا می باشد. به محض خارج کردن این ایرباد از کیس شارژ اتصال و جفت شدن این ایرباد با گوشی هوشمند شما بسیار سریع انجام می شود.

کنترل پخش موسیقی نیز به واسطه ی ضربه زدن به روی بدنه ی ایرباد ها انجام می گیرد. به صورتی که با یک بار ضربه به بدنه ی ایرباد راست یا چپ پخش موسیقی متوقف می شود. دو بار ضربه بر روی ایرباد راست منجر به پخش آهنگ بعدی می شود. دوبار ضربه بر روی ایرباد چپ منجر به بازگشت به آهنگ قبلی می شود. سه ضربه ی ممتد به ایرباد راست و یا چپ نیز منجر به فعال سازی دستیار صوتی خواهد شد.

سخن آخر

هندزفری Haylou W1 گزینه ی بسیار مطلوبی در بازه ی قیمتی خود است. کیفیت و شفافیت صدای خروجی از این هدفون بسیار رضایت بخش است. استفاده از این هدفون نیز بسیار راحت بوده و وزن سبک آن باعث می شود که اغلب اوقات بودن هدفون بر روی گوش خود را فراموش کنید. باتری بسیار قوی و قابلیت اتصال سریع نیز از دیگر مزیت های این ایرباد خوش قیمت می باشد. تا این ایرباد را به یک گزینه ی بسیار مطلوب برای خرید تبدیل کند.

بازدید : 90
دوشنبه 11 اسفند 1399 زمان : 15:26

در این مطلب از وبلاگ گیربکس دهقان قصد داریم به بررسی کلی کمپانی خودرو سازی بسیار محبوب و نسبتا لوکس لکسوس بپردازیم. این کمپانی بزرگ یک خودرو ساز ژاپنی است که در سطح تمام جهان بسیار مطرح واقع شده است.

در حقیقت برند لکسوس یک شرکت خودرو سازی با اصالت ژاپنی است، که وظیفه طراحی، تولید و پخش کردن خودرو های لوکس شرکت ماشین سازی تویوتا را بر عهده دارد. به صورت کلی شرکت لکسوس را می توان یک زیر مجموعه از برند جهانی تویوتا به حساب آورد. این شرکت خودرو سازی در سال ۱۹۸۹ میلادی توسط برند تویوتا و در یکی از ایالت های ایالات متحده آمریکا راه ‌اندازی شد و فعالیت رسمی خود را آغاز نمود.

در حال حاضر لکسوس یک برند جهانی به شمار می آید و این شرکت به‌ عنوان بزرگترین تولید کننده ماشین های خاص و لوکس، در کشور ژاپن نیز به حساب می آید. کمپانی لکسوس در حال حاضر محصولات تولید خودش را در بیشتر از ۶۰ کشور جهان به فروش می رساند که رقم قابل توجهی است و همچنین لکسوس یکی از بزرگترین برند های تجاری از نظر میزان دارایی و ارزش خالص در کشور ژاپن به حساب می آید.

تاریخچه ی شکل گیری برند خودرو سازی لکسوس

اگر می خواهید بدانید که لکسوس چگونه شکل گرفت، باید بگوییم همه چیز به سال ۱۹۸۳ میلادی باز می گردد. در آن سال گروه هیئت مدیره وقت کمپانی خودرو سازی تویوتا در یک جلسه‌ ی ویژه با مدیران ارشد و طراحان خودرو رده بالا در این شرکت دور هم جمع شدند و در آنجا مسئله ی مهمی که مطرح شد این بود که آیا امکان دارد کمپانی تویوتا بتواند یک ورود موفق به کلاس خودروهای لوکس را داشته باشد و با برند های بزرگ خودرو سازی جهان در این کلاس حساس رقابت نماید؟ پاسخی که در نهایت برای این پرسش به دست آمد منجر شد تا کمپانی تویوتا وارد پروژه ‌ای به نام F-1 گردد که هدف نهایی آن تولید خودرویی قابل رقابت با سایر ماشین های لوکس حاضر در این دسته بود.

پروژه F-1 در نهایت بسیار بهتر از آن چیزی که شاید همه ی افراد حاضر در آن جلسه انتظار داشتند پیش رفت و نتیجه ی بدست آمده از آن ماشین لکسوس مدل LS بود. در پی کسب این موفقیت قابل توجه در این زمینه و همچنین موفقیت های دنباله شرکت مادر یعنی برند تویوتا در تولید خودرو های با کیفیت بالا و نه چندان لوکس برای عموم مردم، بالاخره تویوتا تصمیم گرفت تا یک برند زیر مجموعه با نام لکسوس را وارد بازار نماید.

سرانجام بعد از تلاش های زیادی در سال ۱۹۸۹ میلادی، بعد از طی شدن پروسه های طولانی مربوطه و با صرف بودجه ی اولیه در حدود ۲ میلیارد دلار، اولین ماشین ساخته شده توسط برند لاکچری لکسوس با نام ( لکسوس F-1 ) و محصول دیگری به نام (لکسوس LS 400) در یک نمایشگاه خودرو در کشور ایالات متحده آمریکا به صورت رسمی رونمایی شد و دقیقا از همان سال، فروش خودروهای لکسوس آغاز شد و برند لکسوس به صورت رسمی از آمریکا متولد گردید.

برند لکسوس توانست در همان سال های ابتدایی فعالیتش بسیار درخشان تر از آن چیزی که انتظار می رفت در بازار واقعی فروش داشته باشد و محبوبیت بسیار بالایی را در میان مردم کسب نماید به گونه ای که خودرو لکسوس مدل LS 400 در سال ۱۹۹۰ میلادی توانست در لیست ۱۰ تایی بهترین خودرو های جهان قرار بگیرد. فروش بالای محصولات لکسوس در تمام جهان باعث شد تا بودجه ی در دسترس این کمپانی به شدت افزایش یابد و همین موضوع تکیه گاه مناسبی برای افزایش نوآوری و کیفیت محصولات در این برند است.

معرفی کوتاهی از محصولات مطرح کمپانی لکسوس

لکسوس ال ایکس ۵۷۰

این مدل خودروی لکسوس یکی از محبوب ترین ها در دسته ی ماشین های شاسی بلند این کمپانی به شمار می آید. خودروی ال ایکس ۲۰۰۸ لکسوس نسبت به نسل های قبل تر از خودش دارای تفاوت های زیادی شده است ، برای نمونه تغییر چراغ های جلوی این ماشین از تعداد چهار عدد چراغ نسبتا کوچک به یک عدد چراغ بزرگ و بزرگ تر شدن چراغ های عقب از نمونه تغییرات چراغ ها و از نظر ابعاد نیز حدود ۱۰ سانتی متر به طول و ۲٫۵ سانتی متر به عرض آن اضافه شده است . قدرت پیشرانه این ماشین از نوع V8 و به حجم ۵٫۷ لیتر است که قادر خواهد بود توانی برابر با ۳۸۳ اسب بخار (hp) تولید نماید که توان قدرتی بسیار مناسبی است.

لکسوس آر ایکس Lexus Rx350

خودروی لکسوس Lexus Rx350 یک ماشین از نوع شاسی بلند و با اندازه ی متوسط از کمپانی لاکچری لکسوس می باشد. هر چند این شاسی بلند در نوع جزو ماشین های بسیار کوچک و جمع و جور این دسته به شمار می رود اما همچنان مدل های کم حجم تری نیز نسبت به این ماشین دیده می شوند. مدت زیادی از زمان دیده شدن این خودرو در کشور ایران نمی گذرد اما این خودرو جزو اولین نسل از این مدل نیست و به نوعی نسخه ی بهبود یافته ی نسل قبل تر از خود می باشد. از دلایل اصلی محبوبیت این خودرو در میان مردم می توان به حجم نه چندان زیاد خودرو و سواری بسیار راحت و لذت بخش آن اشاره کرد. داشتن زیبایی بسیار بالا و طراحی شیک در کنار توان و قدرت مناسب موتور و تجهیزات نصب شده ی مرغوب بر روی این خودرو همگی باعث شده اند تا این خودرو بسیار پرطرفدار باشد. شتاب ماشین لکسوس RX350 بسیار مناسب است اما بهترین نیست، اگر برای خرید ماشین شتاب برای شما مسئله ی اول است بهتر است کمی بیشتر در اینباره تحقیق نمایید.

لکسوس ES 350

ماشین لکسوس ای اس ۳۵۰ در حقیقت نسل جدیدی از مدل های قبلی خودرو های ES لکسوس است که با تغییرات ظاهری که برای آن در نظر گرفته شده است، با چهره ی جدید و مدرنی تولید و عرضه می شود. این خودرو از لحاظ تجهیزات و امکاناتی که برای مصرف کننده در نظر گرفته است بسیار کامل است و شاید یکی از بهترین نمونه های لکسوس در تحقق آرمان خودروی لوکس و کارآمد باشد. پیشرانه به کار رفته در این ماشین ۶ سیلندر به حجم ۳٫۵ لیتر است و موتور این خودرو قادر است تا ۲۷۲ اسب بخار نیرو تولید کند که در نوع خود بسیار قدرتمند محسوب می شود.

لکسوس Lexus NX300 هیبریدی

خودروی لکسوس ان ایکس ۳۰۰ هیبریدی به دلیل طراحی بسیار زیبا و مدرن خود که به تازگی در میان مردم جامعه نیز بسیار پر طرفدار شده است و همچنین به خاطر فناوری ارائه شده ی هیبریدی که در میان جوامع مختلف به ویژه کشور های پیشرفته بسیار محبوب است، توانسته تا در لیست پر فروش ترین ماشین های شاسی بلند لوکس و گران قیمت بازار حضور داشته باشد. لازم به ذکر است به دلیل فناوری هیبریدی به کار رفته در این ماشین، شتاب خودرو و نیز حداکثر سرعت آن نسبتا کاهش یافته است که البته برای استفاده های روزمره اصلا به چشم نخواهد آمد.

لکسوس Lexus RX200 هیبریدی

ماشین لکسوس مدل آر ایکس ۲۰۰ توربو یک خودروی شاسی بلند بسیار پر طرفدار است که معمولا برای استفاده ی خانوادگی به کار می رود و جزو دسته ی ماشین های شاسی بلند با سایز متوسط از خانواده ی خودرو های کمپانی لکسوس به شمار می آید. همان طور که قبل از عرضه ی این مدل ماشین نیز انتظار می رفت، خرید و فروش این خودرو در میان جامعه بسیار رواج گرفته است که مهم ترین دلیلی که می توان برای آن در نظر گرفت کاربرد زیاد و نیز تجربه ی موفق مدل قبلی همین مدل ماشین در عملکرد و بازدهی برای صاحبان قبلی خود بوده است. ماشین لکسوس RX سری جدید تنها از نوع موتور ۲ لیتری توربو شارژ وارد کشور ایران شده است.

لکسوس LS 460

خودروی لکسوس مدل ال اس ۴۶۰ از جمله بزرگترین و خاص ترین مدل های تولیدی از کمپانی خودرو سازی لکسوس می باشد. مدل جدید تر این ماشین با ظاهری بسیار با شکوه‌ ، زیبا و خیره کننده وارد بازار روز ایران شده است. این ماشین استثنایی شرکت لکسوس در رده خودرو های لوکس صندوق دار (سندان سواری صندوق دار) قرار می گیرد که در حال حاضر دو نوع کلی این مدل شامل موتور بنزینی ساده و موتور هیبریدی می شوند. قدرت پیشرانه نوع دارای موتور بنزینی این مدل خودرو ۴٫۶ لیتر حجم دارد که قادر به تولید حداکثر ۳۸۰ اسب بخار قدرت نیز می باشد و این نیرو برای یک خودروی سواری سندان بسیار خارق العاده به حساب می آید.

تعمیرات تخصصی ماشین های برند لکسوس در ایران

پیش تر نیز گفته شد که برند لکسوس یک برند تجاری بسیار لوکس و گران قیمت است و نمی توان از ماشین های تولید شده ی آن انتظار قیمت پایین و در حد سایر برند های خودرو سازی معمولی را داشت. خرید یک ماشین از برند لاکچری لکسوس جدایی از تحمیل هزینه ی بیشتر در هنگام خرید، برای تعمیرات و هزینه های سرویس بعدی نیز می تواند بسیار گران قیمت تر از خودرو های معمولی دیگر باشد. یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام خرید خودرو از این کمپانی مطرح ژاپنی، به آن دقت نمود حساسیت و کیفیت بسیار بالاتر قطعات به کار رفته در آن است. خودرو های کمپانی لکسوس به دلیل داشتن قطعات داخلی حساس که اغلب طراحی ویژه و مخصوص به همین برند را نیز دارند، از نظر تعمیرات لکسوس نیازمند وقت و مهارت بسیار بالاتری می باشند. برای مثال تعمیر گیربکس لکسوس موردی بسیار تخصصی و نیازمند دانش و تجربه ی بالایی است که عدم توجه به این موضوع می تواند خسارت های بسیار سنگینی را به همین قطعه و حتی سایر قطعات خودرو داشته باشد.

راهنمای خرید لوازم یدکی لکسوس

ماشین های کمپانی لکسوس اکثرا گران قیمت و در دسته ی خودرو های لوکس قرار دارند. همین موضوع باعث می شود تا قیمت کلی آن ها بسیار بیشتر از سایر ماشین های بازار باشد. به همین ترتیب قیمت لوازم یدکی و تجهیزات مربوط به این کمپانی خودرو سازی نیز گران قیمت تر از سایر شرکت های نام آشنا در سطح بازار می باشند.

در خرید این دسته از وسایل برای خودرو های لوکس باید به کیفیت و اصالت آن ها توجه ویژه ای نمود. لازم به ذکر است به دلیل حساسیت بالا و دقت زیاد در نظر گرفته در طراحی قطعات ماشین های لکسوس استفاده از لوازم یدکی غیر اصلی و نا معتبر می تواند بسیار خطرناک باشد و عواقب ناگواری برای دستگاه ها و قطعات مهم تر خودرو داشته باشد. برای اطمینان بیشتر راه حل پیشنهادی ما به شما خرید این قطعات از فروشگاه های معتبر و نیز دریافت مشاوره از متخصصین این حوزه پیش از خرید می باشد. به علاوه توصیه می کنیم که مراحل بعدی همچون نصب و راه اندازی قطعات حساس را نیز تنها به کمک افراد دارای تخصصی و مهارت بالا انجام دهید.

چرا هزینه تعمیرات ماشین های لکسوس زیاد است؟

تقریبا تمام ماشین های لکسوس در دسته ی خودرو های خاص و گران قیمت به حساب می آیند. در کنار این تمامی محصولات این شرکت خودرو سازی دارای گیربکس اتوماتیک بسیار پیشرفته و با کیفیت می باشند. جدایی از آن قطعات به کار رفته در خودرو های لکسوس، از مهم ترین آن ها گرفته تا قطعات جانبی و کم اهمیت تر مثل آینه بغل خودرو نیز دارای کیفیت بسیار زیاد و قیمت بالایی هستند. پس شاید اولین دلیل در گران قیمت بودن هزینه ی تعمیر و سرویس خودرو های لکسوس همین موضوع باشد.

دلیل بعدی اما طراحی خاص و پیچیده و نیز به کار گرفته شدن فناوری های پیشرفته و بروز دنیا در ساخت محصولات این کمپانی ژاپنی است. بخش اعظمی از فرایند طراحی و تولید ماشین های لکسوس بدون دخالت دست و نیروی انسانی و تنها با استفاده از ربات های بسیار پیشرفته و به صورت اتوماتیک صورت می پذیرد و همین موضوع باعث می شود تعمیرات این خودرو های خاص نیازمند دانش و تخصص بالا و در کنار داشتن ابزار و تجهیزات مناسب این کار باشد.

با همه ی مواردی که در بالا گفته شد هنوز هم راه حل منطقی و مناسب برای اقداماتی از جمله تعمیر گیربکس اتوماتیک لکسوس و سایر قطعات حساس این نوع از خودرو ها، مراجعه به متخصصین و افراد با مهارت در این حوزه است. طبیعی است که در اغلب موارد مراجعه به تعمیرگاه های تخصصی و معتبر در این زمینه، در نهایت منجر به صرفه جویی چشم گیری در وقت و هزینه های شما خواهد شد.

نکات دارای اهمیت در نگهداری و سرویس ماشین های لکسوس

توجه به یک سری از نکات بسیار مهم و البته ساده در حفظ و نگهداری از خودرو می تواند تاثیر بسیار عمیقی در طول عمر و کیفیت و کارایی آن داشته باشد. رفتار های مختلف شما با خودرو تان شاید در کوتاه مدت تفاوت زیادی به وجود نیاورد اما در دراز مدت به طور حتم تفاوت چشمگیری ایجاد می کند.

سرویس به موقع خودرو: هزینه ی بازدید های دوره ای و سرویس های چند ماهه این نوع از خودرو های گران قیمت، که برند لکسوس نیز در این دسته قرار دارد بیشتر از خودرو های معمولی دیگر است. همین ویژگی باعث می شود تا برخی نسبت به سرویس های دوره ای خودرو خود دچار اهمال کاری شوند. نکته ی قابل توجه این است که در صورت بروز اشکالات جزیی در این نوع از خودرو ها با هزینه ی بسیار کم قابل تعمیر می باشد اما بی توجهی نسبت به همین مسائل به ظاهر کم اهمیت می تواند در ادامه باعث بروز مشکلات جدی تر و اساسی شود.

تعمیر و دریافت خدمات از افراد متخصص: به طور معمول خودرو های گران قیمت و لوکس برای خدمات پس از فروش و تعمیرات نیازمند تجهیزات مخصوص و دانش و تجربه ی افراد متخصص است. برای مثال تعمیرات قطعات گیربکس اتوماتیک لکسوس که جزو موارد حساس در خودرو می باشد اگر به صورت تخصصی و حرفه ای صورت نپذیرد می تواند آسیب های بسیار جدی به اتومبیل شما در آینده وارد نماید.

ارائه ی خدمات تخصصی تعمیرات ماشین های لکسوس

اگر کلاس کاری و سبک زندگی شما به صورتی است که شما برند لکسوس را برای خرید ماشین سواری تان انتخاب کرده اید، بهترین پیشنهاد برای شما که می تواند عمر خودروی سواری تان را افزایش دهد توجه به سرویس به موقع خودرو در فواصل زمانی معین و نیز استفاده از افراد متخصص برای امور مربوط به تعمیرات است.

سرویس های تخصصی و ویژه ما در زمینه ی تعمیرات ماشین های لکسوس بهترین راه حل در این زمینه می باشد. با توجه به افراد متخصص و تجهیزات بروز و تخصصی در زمینه ی تعمیرات ماشین های دارای گیربکس اتوماتیک امروزی استفاده از خدمات و سرویس های ما مطمئن ترین راه برای حفظ سلامت خودرو شما می باشد.

بازدید : 81
دوشنبه 11 اسفند 1399 زمان : 15:26

نقد و بررسی گوشی الجی ولوت
نقد و بررسی گوشی الجی ولوت

گوشی موبایل الجی ولوت، یکی از بهترین، زیبا ترین و قوی ترین مدل های گوشی میان رده می باشد که به علت دارا بودن کیفیتی خوب و عالی، امروزه محبوبیت خیلی زیادی در میان مردم جهان به خصوص مردم کشور ما به دست آورده است.

این دستگاه برای اولین بار در تاریخ 7 می سال 2020 به جهان معرفی شد. حدود یک هفته بعد یعنی در تاریخ 15 می این گوشی موبایل به طور رسمی در بازار های جهانی عرضه شد و به دست مشتریان رسید.

این محصول دارای یک سری ویژگی های کلی است که با استفاده از همین ویژگی های کلی و عمومی توانسته است محبوبیت خیلی زیادی به دست آورد.

اطراف گوشی ال جی ولولت از آلومینیوم ساخته شده است و به خوبی می تواند از بدنه اصلی گوشی در برابر نفوذ گرد و غبار محافظت کند. این محصول می تواند تا حدود 1 و نیم متر درون آب به مدت نیم ساعت دوام آورد و هیچ آسیب خاص و جدی نبیند!

یکی از مهم ترین ویژگی های همه گوشی های الجی به خصوص LG Velvet، صفحه نمایش این محصول است. این گوشی با استفاده از یک صفحه نمایش OLED می تواند رنگ ها را به شفاف ترین و زنده ترین حالت ممکن به شما نشان دهد.

یکی از مهم ترین و ویژه ترین نکات مربوط به این گوشی، قابلیت پشتیبانی از 5G می باشد. شما می توانید با خیال راحت در مناطقی که از 5G پشتیبانی می کنند، از این محصولات استفاده کنید. برخی از مدل های محصول همراه با یک قاب سیلیکونی در بازار عرضه می شوند اما، اکثر مدل های این محصولات به صورت ساده و بدون متعلقات اضافه به دست مشتریان می رسند.

نقد و بررسی گوشی الجی ولوت

بررسی طراحی کلی گوشی الجی ولوت

برخی از کارشناسان معتقدند که طراحی فعلی این مدل از گوشی، یک نوع تابو شکنی برای شرکت ال جی به حساب می آید. چرا که طراحی خاص و ویژه گوشی ال جی ولوت با همه مدل های قبلی گوشی های کمپانی الجی تفاوت های بسیار زیادی دارد. این صفحه نمایش کمی منحنی است. البته، درصد منحنی بودن و خم شدگی محصول خیلی زیاد نیست و چشم را آزار نمی دهد. این گوشی موفق به دریافت گواهی نامه های مختلفی از سازمان های مختلفی شده است.

تقارنی که لبه های گوشی دارند، باعث شده است که زیبایی این محصولات چندین برابر از حالت های معمولی شود و طراحی کلی این گوشی میان رده را بسیار خاص و منحصر به فرد کرده است.

در بالای صفحه نمایش این گوشی، همچون سایر مدل های گوشی که در سال 2019 و 2020 معرفی شدند، یک دوربین به شکل Eye Drop یا U شکل قرار گرفته است. بالای دوربین سلفی، چند عدد بلند گوی فرعی هم قرار گرفته است. سنسور اثر انگشتی که شرکت ال جی در ساخت این محصول به کار برده است، از نوع زیر صفحه ای و با ساختار نوری می باشد.

قسمت پشتی گوشی ال جی Velvet به شدت براق است. براق بودن زیبایی گوشی شما را چند ده برابر می کند اما، یک سری مشکلات خیلی خاص و ویژه را نیز به وجود می آورد! این محصولات به راحتی کثیفی شده و لک و اثر انگشت به راحتی بر روی آن حک می شود. پشت این گوشی همچون یک آینه شفاف به راحتی می تواند تصویر را منعکس کند.

ابعاد این گوشی 167 در 74 در 7 میلی متر می باشد. وزن گوشی حدودا 182 گرم می باشد که با توجه به طراحی و قابلیت های در نظر گرفته شده برای این گوشی موبایل بسیار مناسب به نظر می رسد.

این گوشی از سه دوربین پشتی بهره مند بوده و همچون اکثر مدل های گوشی امروزی، فلش در قسمت زیرین دوربین ها قرار گرفته است. عملکرد دوربین های این گوشی نیز بسیار عالی بوده و از همه نظر راضی کننده است.

این محصول یک محصول خاص با صفحه نمایشی به شدت بزرگ و زیبا به حساب می آید. در قسمت های سمت راستی گوشی، دکمه پاور قرار داشته و در سمت چپ گوشی، دکمه های تنظیم صدا قرار گرفته است. انتخاب این مکان ها برای قرار گیری دکمه ها یک تصمیم هوشمندانه توسط ال جی می باشد چرا که احتمال عملکرد های اشتباهی را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

ال جی ولوت بر خلاف سایر مدل های گوشی امروزی که از جک 3.5 میلی متری بهره مند نیستند، به راحتی مدل ها و ساختار های مختلف این قابلیت را درون خود داشته و از هدزفری های بی سیم به راحتی پشتیبانی می کند. هم اکنون اکثر تولید کنندگان همچون سامسونگ و اپل، تمامی مدل های جک 3.5 میلی متری را به طور کامل از گوشی های خود حذف کرده اند.

نقد و بررسی گوشی الجی ولوت

بررسی ظرفیت باتری الجی ولوت

باتری این دستگاه هم همچون دیگر مدل های گوشی ال جی، یک باتری 4300 میلی آپر از نوع لیتیوم پلیمری می باشد. این ظرفیت برای گوشی های امروزی یک ظرفیت معمولی به حساب می آید. البته، شما باید عملکرد کلی باتری را مد نظر خود قرار دهید نه ظرفیت و ساختار آن را.

در تست هایی که توسط کارشناسان فعال در این زمینه صورت گرفته است، باتری توانسته که نمره خیلی خوب و قابل توجهی را کسب کند.

شما با استفاده از این گوشی تا 16 ساعت بدون هیچ مشکل خاصی می توانید به تماشای فیلم بپردازید. به علت ظرفیت خاص باتری، این دستگاه می تواند از شارژ سریع هم پشتیبانی کند. اما، با این حال باز هم حدود 2 ساعت طول می کند تا باتری به طور کامل شارژ شود.

پشتیبانی از شارژ بیسیم، دیگر ویژگی خاص این محصول می باشد. اما، توان خروجی شارژ بیسیم چیزی حدود یک سوم شارژ معمولی می باشد و به همین علت، بهتر است که از همان شارژر های سریع برای این دستگاه استفاده شود.

بررسی رابط کاربری گوشی الجی ولوت

این دستگاه از اندروید 10 بهره مند است. رابط کاربری این گوشی شخصی سازی شده و طراحی شده توسط شرکت ال جی می باشد و کار با آن برای اکثر افراد لذت زیادی دارد. در هنگام قفل بودن صفحه، شما می توانید به راحتی اعلان ها را مشاهده کنید. متاسفانه این گوشی قابلیت تشخیص چهره ندارد اما، قدرت بالای سیستم اثر انگشت آن، باعث شده که این عیب به طور کامل از بین برود.

بازدید : 115
دوشنبه 3 آذر 1399 زمان : 16:12

هندزفری ها یکی از پرکابرد ترین محصولات امروزه برای مکالمه و یا گوش دادن به موسیقی و آهنگ می باشند که در انواع و برندهای مختلف می توانید آن ها را در بازار مشاهده کنید.
خیلی از ما ها علاوه بر کیفیت به دنبال یک قیمت مناسب برای هندزفری می باشیم و نمی خواهیم هزینه زیادی را برای خرید آن داشته باشیم و به دنبال یک محصول مناسب با قیمت مناسب می گردیم.

کلومن یکی از برندهای چینی با کیفیت در زمینه تولید لوازم جانبی می باشد که این روزها توانسته جایگاه مناسبی را در بازار کشورمان بدست آورد. هندزفری کلومن هم یکی از تولیدات با کیفیت و محبوب از این سازنده میباشد.
مدل k-001 یکی از مدل های سیمی از این برند است که برای استفاده های عمومی و متداول بسیار عالی و مناسب میباشد.

هندزفری Koluman KE-001

هندزفری مدل کلومن KE-001 که در این پست به شما معرفی می کنیم یکی از مدل های سیمی از ساخته شرکت کلومن است که دارای کیفیت صدای مناسب که نسبت به قیمت آن بسیار بالاتر از حد انتظار می باشد و دارای امپدانس ۳۲ اهم که بالاترین حد ممکن استفاده از اسپیکر های مورد استفاده در این نوع از هندزفری ها می باشد، زیرا در صورت بالاتر بودن امکان آسیب رساندن به گوش ها نیز وجود دارد و همچنین دارای حساسیت خروجی ۹۵ دسیبل می باشد.

درایور های این هندفری ۱۰ میلی متری است و بسیار با کیفیت و ظریف طراحی شده است و صدای واضح و بدون نویزی را به گوش شما می رساند.

طول سیم این هندز فری ۱۲۰ سانتی متر است که یک متراژ مناسب و استاندارد در طراحی هندزفری ها می باشد که باعث میشود مشکلی در استفاده از این هندزفری نداشته باشید.

به دلیل وجود یک میکروفون قوی بر روی سیم، امکان پاسخ گویی به مکالمات را به صورت هندزفری به شما می دهد تا به راحتی بتوانید به مکالمات خود بپردازید.

صدای بدون نویز، دکمه مخصوص قطع و وصل، رنگ سفید و مشکی و وجود دوجفت بالشتک کوچک و بزرگ در داخل بسته بندی از دیگر مشخصات هندفری کلومن مدل ke001 می باشد.

برای اتصال از درگاه ۳.۵ میلیمتری نیز پشتیبانی می کند که به شما این امکان را می دهد از آن بر روی انواع محصولات که از این درگاه استاندارد پشتیبانی می کنند استفاده کنید. این درگاه در اکثر دستگاه های صوتی مانند انواع موبایل و یا تبلت ها و یا MP3 Player و … مرسوم میباشد.

منبع: بامیکسو

بازدید : 234
11 زمان : 1399:2

مشخصات كامل گلكسي M11 به صورت كامل منتشر شد

حدود دو هفته پيش طراحي و مشخصات گلكسي M21 منتشر شد. عرضه رسمي گلكسي M21 در تاريخ 18 مارس (28 اسفند) رخ داد. امروز در اينجا ما به معرفي تصاويري از گوشي گلكسي M11 سامسونگ مي پردازيم. در اين تصاوير تقريبا مشخصات كاملي از دستگاه ارائه مي شود. از زمان شيوع گسترده ويروس كويد 19، همه شركت هاي گوشي هاي هوشمند در رونمايي محصولات خود تاخير داشته اند. در اين بين شركت سامسونگ به خوبي جو جهاني وجود را كنترل كرد. بر طبق آمارها در ماه فوريه شركت سامسونگ جايگاه اول در فروش محصولات را به دست آورد. در حال حاضر، تاريخ عرضه گلكسي M11 مشخص نشده است، اما مطمئنا به زودي آن را در بازار خواهيم ديد.

طراحي و نمايش

گلكسي M11 بر خلاف گلكسي M21 و گلكسي M31 داراي يك حفره بر روي نمايشگر است، كه به دوربين سلفي مربوط است. گلكسي M11 با نمايشگر 6.4 اينچي HD + به نمايش در مي آيد. وضوح تصوير در اين نمايشگر 1560*720 پيكسل است. صفحه نمايش در گلكسيM11 LCD PLS TFT خواهد بود. حسگر اثر انگشت در پشت گوشي گلكسي M11 همانند گلكسي M21 قرار خواهد گرفت. اين دستگاه در سه گزينه مختلف رنگي شامل مشكي، بنفش و آبي عرضه خواهد شد. در دسترس بودن گزينه هاي رنگي به منطقه هاي مختلف بستگي دارد.

گلكسي M11 با سه رنگ مختلف مشكي، بنفش و آبي

دوربين

براي اكثر كاربران، دوربين يكي از مهمترين مشخصات است و گلكسي M11 يكي از دستگاه هايي است كه مي تواند رضايت شما را به خوبي جلب نمايد. البته در نظر داشته باشيد كه گلكسي M11 يك گوشي خوب است و نبايد از آن توقع يك دوربين تمام قد داشت. اما مشخصات دوربين اين دستگاه با توجه به ميزان قيمت آن از بقيه ي دستگاه ها بهتر است. در پنل پشتي دستگاه يك مجموعه ي سه گانه از دوربين ها وجود دارد. دوربين اصلي در اين مجموعه 13 مگاپيكسلي است و ديافراگم آن 1.8 است. در كنار آن يك لنز 5 مگاپيكسلي وايد با ديافراگم 2.2 وجود دارد. همچنين علاوه بر لنز وايد، يك سنسور عمق سنج 2 مگاپيكسلي با ديافراگم 2.4 وجود دارد. در كنار نصب دوربين سه گانه، يك فلاش در سمت راست ماژول دوربين وجود خواهد داشت.

در پنل جلويي، گلكسي M11 از يك دوربين سلفي 8 مگاپيكسلي با ديافراگم 2.0 بهره مي برد. از ديگر مشخصات دوربين جلو حالت فوكوس مستقيم براي جلوه بوكه ( bokeh ) است. جلوه بركه زمينه ي عكاسي را مات و تار مي كند.

پرازنده و ذخيره سازي

سامسونگ گلكسي M11 از پردازنده هشت هسته اي 1.8 گيگاهرتزي بهره مي برد. ريز دقيق پردازنده ها بيان نشده است. مطابق با كنسول گوگل پلي ( Google Play ) دستگاه مي تواند با تراشه اسنپدراگون 450 و پردازنده آدرنو 506 همراه باشد. اين دستگاه با دو رم 3 و 4 گيگابايتي ارائه خواهد شد. در كنار اين رم ها، ما حافظه هاي داخلي 32 و 46 گيگابايتي را تجربه خواهيم كرد. همچنين با استفاده از شكاف كارت حافظه مي توانيد ميزان حافظه ي آن را افزايش دهيد. اين شكاف از كارت حافظه تا ظرفيت 512 گيگابايتي پشتيباني خواهد كرد.

باتري ها و ساير ويژگي ها

گلكسي M11 داراي يك باتري بزرگ 5000 ميلي آمپر ساعتي است و تنها با وضوح HD + مي توانيد انتظار تهيه نسخه پشتيبان از باتري مشابه گلكسي M21 را داشته باشيد. علاوه بر اين، گلكسي M11 از شارژ سريع 15 واتي بهره برده است. گلكسي M11 از اندرويد 10 مبتني بر رابط كاربري One UI 2.0 اجرا خواهد شد. ساير ويژگي هاي گلكسي M11 شامل درگاه Type-C، جك هدفون 3.5 ميلي متري و بلوتوث v4.2 است. به نظر مي رسد اين دستگاه نسبت به نسخه قبلي خود يعني گلكسي M10 ارتقاء خوبي داشته باشد.

بازدید : 240
11 زمان : 1399:2

احتمالا برايتان پيش آمده كه كالايي را از بازار يا فروشگاه هاي اينترنتي خريداري كرده ايد، اما بعدا متوجه شده ايد كه ميتوانستيد همان كالا را با قيمتي ارزان تر از آنچه خريد كرده ايد، خريداري كنيد.

ماه هميشه عادت داريم تا خريدهاي خودمان را از بازار شهرها و يا فروشگاه هاي اينترنتي شناخته شده خريداري كنيم، اما اگر ابزاري در اختيار داشته باشيم كه بتوانيم به كمك آن، از قيمت كالاي مدنظر خودمان در ساير فروشگاه ها هم مطلع باشيم، قطعا تجربه خريد لذت بخش با قيمت مناسب را خواهيم داشت و از خريد خود راضي خواهيم بود.

امروزه نيز با گسترش فرهنگ خريد اينترنتي خصوصا در كشور ايران، روزانه ميليون ها بار خريد اينترنتي انجام مي پذيرد و فروشگاه هاي اينترنتي بسياري با تنوع كالاي زياد و قيمت هاي مختلف راه اندازي شده اند و قطعا شما نمي توانيد يك به يك به همه اين سايت ها سر بزنيد و قيمت ها و موجودي محصول را بررسي كنيد و نيازمند ابزاري براي آشنايي با اين فروشگاه هاي آنلاين و قيمت هاي آنها هستيد.

در ادامه ابزاري به شما معرفي خواهيم كرد تا به كمك آن بتوانيد در خريدهاي اينترنتي خود از آن استفاده نماييد و به آساني به محصول مورد نظر خود دسترسي داشته باشيد. اين ابزار، وب سايت كالامالز ميباشد با ما همراه باشيد تا با اين سايت مفيد آشنا شويد.


كالامالز چيست؟
ايتدا بياييد تا بررسي كنيم كه كالامالز چيست و چه كاربردي براي ما خواهد داشت. كالامالز موتور جستجوي قيمت كالا در بازار ايران ميباشد كه كاربران و خريداران ميتوانند با مقايسه قيمت در فروشگاه هاي مختلف، خريدي با بهترين قيمت را تجربه كنند و از خريد خود رضايت داشته باشند. روبات هاي كالامالز بصورت روزانه قيمت را از فروشگاه هاي مختلف بصورت اتوماتيك و آنلاين دريافت كرده و در اختيار خريداران قرار ميدهند.

خريداران نيز ميتوانند با انتخاب فروشگاه مدنظر و با كليك بر روي گزينه خريد، به وب سايت مدنظر انتقال يافته و پس از بررسي كالا در فروشگاه منتخب، خريد خود را نهايي كنند.

تمامي فروشگاه هاي ثبت شده در كالامالز نيز داراي نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت ميباشند تا خريداران بتوانند با خيال راحت از فروشگاه هاي اينترنتي موجود در سرويس كالامالز استفاده نمايند.

چرا كالامالز؟

سرويس كالامالز با ايجاد بستر مناسب براي خريداران اينترنتي، توانسته با ارائه قيمت هاي مختلف از فروشندگان اينترنتي، بهترين قيمت را در اختيار خريداران قرار دهد و به همين ترتيب موفق شده تا اعتماد كاربران خود را جلب نمايد و روزانه هزاران نفر از وب سايت كالامالز براي يافتن بهترين قيمت بازار براي كالاهاي مورد نياز خود، استفاده مي نمايند.

همچنين اين سرويس داراي تنوع كالايي بسيار زياد در دسته بندي هاي مختلف اعم از گوشي موبايل، تبلت، لوازم جانبي، گجت هاي پوشيدني، كامپيوتر و لوازم جانبي، قطعات كامپيوتر، لپ تاپ و ... ميباشد كه توانسته به نيازهاي كاربران خود در گستره و رنج هاي گوناگون پاسخ دهد.

كالامالز هميشه در حال توسعه و پيشرفت بوده و هميشه در حال تلاش براي ارائه امكانات مناسب براي خريداران ميباشد تا بتواند نيازهاي كاربران خود را پاسخ دهد و كاربران نيز با خيالي آسوده و راحت به محصولات مورد نياز خود دسترسي داشته باشند.

بازدید : 237
11 زمان : 1399:2

جديدترين تصاوير رندري از آيفون ۱۲ پرو خبر مي دهند

بيش از شش ماه است كه اخبار هاي متفاوتي در مورد گوشي آيفون ۱۲ در جريان است. هرچه به زمان رونمايي از اين گوشي ها نزديك مي شويم، اين اخبار ها صحت و سقم بيشتري پيدا مي كنند. در حال حاضر اخبار جديدي در مورد آيفون ۱۲ پرو منتشر شده است. ممكن است رد نهايت ببينيم كه برخي از اين اخبار نادرست بوده اند. اما با اين حال ما را بسيار شگفت زده كرده است. اين خبر تصويري از طراحي دستگاه است. ساعتي پيش اطلاعاتي جديد از يك منبع نامشخص به بيرون درز پيدا كرد، كه احتمال مي دهيم مربوط به گوشي آيفون ۱۲ پرو باشد. بر طبق پيش بيني هاي قبلي احتمالا اين دستگاه در ماه سپتامبر رونمايي خواهد شد.

در تصوير طرحي از آيفون را مي بينيد، كه داراي لبه هاي تيز و بدون شكاف باشد. به طور كلي، اين تصوير براي ما آيپد پرو را يادآوري مي كند. همانطور كه مي بينيد، بين صفحه نمايش و بالاي دستگاه فضاي نسبتاً كافي وجود دارد. به احتمال زياد سنسور تشخيص چهره در اين دستگاه قرار داده مي شود. تصويري كوچك همچنين نشان مي دهد كه شكاف سيم كارت هنوز در سمت راست موجود است. شركت اپل مي تواند شكاف موجود در آيفون ۱۲ را مطابق اين نشت از بين ببرد. اگر به گوشي آيفون ۱۱ پرو دقت كنيد، مي بينيد كه ضخامت در بعضي از نقاط كاملا يكسان است. در تصوير زير اين نكته با رنگ سبز نشان داده شده است.

اين دستگاه همچنين توصيف شده است كه داراي كناره هاي مسطح است كه شايعات قبلي را تأييد مي كند. در شايعات اخير گفته شده بود كه اندازه ي آيفون ۱۲ پرو از ۶٫۷ اينچي بزرگتر است. بزرگ تر بودن دستگاه مي تواند سنسور ها و امكانات جديدي را به دستگاه اضافه كند. همچنين شنيده ايم كه به احتمال زياد حسگر ۳D TOF در هر دو دستگاه آيفون ۱۲ و آيفون ۱۲ پرو وجود خواهد داشت. يكي از منابع گفته است كه در مدل پرو احتمالا نمايشگر ۱۲۰ گيگاهرتزي خواهيم داشت. همچنين رم آن ۶ گيگابايت است و از اتصال mmWave 5G پشتيباني مي كند.

گوشي آيفون ۱۱

گوشي آيفون ۱۱ در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد. اين دستگاه با صفحه نمايش ۶٫۱ اينچي و وضوح تصوير ۸۲۸*۱۹۷۲ پيكسلي قدرت بالايي در نمايش دارد. گوشي آيفون ۱۱ فاقد شكاف براي كارت حافظه است. سري آيفون ۱۱ داراي ۳ مدل است. آيفون ۱۱، آيفون ۱۱ پرو و آيفون ۱۱ پرو مكس است.

آيپد پرو

آيپد پرو يكي از قويترين محصولات شركت اپل است. اين آيپد داراي يك دوربين در عقب و يك دوربين در جلو است. اين دستگاه فاقد شكاف كارت حافظه است. با اين حال حافظه ي داخلي آن تا ۱ ترابايت نيز اندازه گيري شده است. برخي از منابع شباهت هايي بين آيپد پرو و آيفون ۱۲ پرو مشاهده كرده اند.

البته، تاكنون هيچ يك از تصاوير به صورت صددرصدي تاييد نشده اند. اين احتمال وجود دارد كه آنها يا توسط دنياي ديجيتال ساخته شده باشد يا براساس اينتل از زنجيره تأمين تهيه شوند. بايد منتظر جمع آوري شايعات بيشتر باشيم و ببينيم آيا اين اطلاعات تأييد شده در نهايت درست خواهند بود يا خير.

بازدید : 244
11 زمان : 1399:2

در گذشته تنها استفاده ي كاربران از تلويزيون تماشاي برنامه هاي تلويزيوني بود. هم اكنون با اضافه شدن قابليت هوشمند سازي تلويزيون، كاربران تنها به تماشاي برنامه ها و گوش كردن به موسيقي اكتفا نكرده اند و مايلند بتوانند ساعت سرگرمي خود را با تلويزيون افزايش دهند. به همين دليل از اين دستگاه امروز براي اجراي انواع مختلفي از بازي ها استفاده مي شود. شما مي توانيد به وسيله ي اينترنت انواع مختلفي از بازي ها را به صورت آنلاين انجام دهيد. دقت داشته باشيد كه هر تلويزيوني قادر به اجراي هر بازي نيست. اگر دوست دارزيد كه تلويزيوني براي اجراي انواع بازي ها داشته باشيد، در ادامه ي مقاله با ما همراه باشيد.

رفته رفته تلويزيون ها در قابليت هاي بهتر و بيشتري به بازار مي آيند. اكنون مي توانند به نحو بهتري پاسخگوي نياز كاربران باشند. چندين فاكتور وجود دارد كه به ما مي گويد اين تلويزيون براي انجام بازي مناسب است. در ادامه هر كدام از آن ها به تفصيل شرح مي دهيم.

1. سرعت عمل


زمان اندازه گيري شده بين فشار يك دكمه در كنترلر شما با عملكرد بازي مربوطه كه نمايش داده مي شود، به عنوان سرعت عمل ورودي تلويزيون نمايش داده مي شود. سرعت عمل از مهم ترين فاكتوهاي يك بازي است كه تاثير بسيار زيادي در برد و باخت شما دارد. همچنين لذت شما از بازي خواهد داشت. تصور كنيد كه تلويزيوني با سرعت كم را براي اجراي بازي انتخاب كرده ايد، اين تلويزيون به درستي نمي تواند دستورات شما را اجرا كند. به عنوان مثال نمي تواند در زمان دقيق شليك كند، يا بپرد، در نتيجه شما را از انجام بازي پشيمان خواهد كرد. در اين صورت در بازي هاي چند نفره رقابتي دچار ضرر بزرگي شويد.

2. نرخ تازه سازي تصاوير

هر چه نرخ تازه سازي تصاوير بيشتر باشد، تلويزيون با سرعت بيشتري بازي را اجرا مي كند. نرخ تازه سازي تصاوير تاري و كندي در بازي از بين مي رود. مسلما اگر نرخ پايين باشد، شما نمي توانيد خيلي از بازي هاي سرعتي همچون مسابقه ماشين سواري و … را انجام دهيد و محدوديتي در انجام بازي ها را به شما تحميل خواهد كرد.

3. اتصال

به هنگام بازي با تلويزيون براي اتصال كنسول به تلويزيون ازدرگاه هاي HDMI استفاده مي شود كه تقريبا تمامي تلويزيون ها به آن ها مجهز هستند. با اين حال دستگه هاي وجود دارند كه براي پشتيباني از كنسول ها بايد حتما از درگاه HDMI 2.0 استفاده شود. ما به شما پيشنهاد مي كنيم كه اگر بازي كردن با تلويزيون براي شما در الويت است حتما تلويزيون خريداري شده داراي درگاه HDMI 2.0 به بالا باشد.

4. حالت بازي

اغلب تلويزيون ها در تنظيم حالت هاي تصوير و صوتي اين ويژگي را دارند كه به شما كمك مي كند تا بتوانيد كيفيتي متناسب با بازي را دريافت كنيد. ما در بررسي هايي كه كرديم به وضوح ديدم كه تلويزيون هايي كه داراي حالت بازي هستند در هنگام بازي تجربه اي حيرت انگيز را به ما ارائه دادند. سرعت عمل تلويزيون تقريبا دو برابر شد و تجربه اي روان داشتيم.

معرفي تلويزيون ها

در ادامه بهترين تلويزيون ها را از برند هاي مختلف براي بازي معرفي مي كنيم تا شما در انتخاب راحت تر باشيد.

1. تلويزيون اولد الجي C9

شركت ال جي اين دستگاه را در سال 2019 وارد بازار كرد. كيفيت صفحه نمايش آن 4K است. اين مدل از تلويزيون ال جي از فناوري اولد بهره برده است. C9 يك دستگاه هوشمند است كه از سيستم عامل WebOS و پردازنده ي آلفا 9 استفاده كرده است. در حال حاضر اين تلويزيون در 4 سايز مختلف 55، 65، 75 و 85 اينچي در بازار وجود دارد. براي افزايش كيفيت صدا در اين دستگاه از فناوري دولبي اتمس استفاده شده است. اين دستگاه قادر است تا محيط بازي را به صورت كاملا واقعي براي شما نمايش دهد. در بازي هايي كه در فضاي تاريك رخ مي دهند اين دستگاه به خوبي مي تواند نقش ايفا كند. اين دستگاه قادر است تا نقاط تيره را تيره تر و نقاط روشن را روشن تر جلوه دهد.

2. تلويزيون سوني X9500G

اين تلويزيون از بهترين تلويزيون هاي شركت سوني محسوب مي شود. اين دستگاه كيفيت 4K را به مخاطب ارائه مي دهد. در قسمت حالت تصوير تلويزيون سوني، حالت بازي نيز وجود دارد كه مي تواند تجربه اي روان را به ما نشان دهد. اين حالت در قسمت صدا نيز قرار دارد كه باعث مي شود تا ما بتوانيم با استفاده از صداي بازي، به هيجان فوق العاده اي دست پيدا كنيم. مرورگر اينترنت و پردازنده ي Picture Processor X1™ Ultimate به شما كمك مي كنند تا بازي با سرعت بالا را تجربه كنيد.

3. تلويزيون سامسونگ Q70R

شركت سامسونگ اين دستگاه را در سال 2019 به بازار منتشر كرده است. سامسونگ در ان دستگاه از فناوري جديد QLED استفاده كرده است. بيش از 8 ميليون پيكسل در اين دستگاه به كار گرفته شده اند. شما مي توانيد تصاوير با وضوح 4K و بسيار بالا تماشا كنيد. موتور پردازشگر تصوير Quantum Processor 4K است. اين مدل تلويزيون سامسونگ از سيستم عامل تايزن بهره برده است. اين دستگاه با ارائه صدايي با توان 40 وات شما را در اعماق بازي فرو مي برد.

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 93
  • بازدید کلی : 7875
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی